مهدی زین الدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت 'روز ملی ارتباطات و روابط عمومی' افزود: همچنین در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم فرهنگ منحط غربی و جنگ رسانه ای استکبار قرار دارد فعالان عرصه روابط عمومی سربازان خط مقدم مقابله با این وضعیت و خنثی کننده حجم عظیم سیاهنمایی دشمن هستند.
وی ادامه بر لزوم تحقق 'روابط عمومی هوشمند' تاکید و بیان کرد: در چنین شرایطی می بایست در چارچوب 'روابط عمومی هوشمند' به سمت ارائه هنرمندانه خدمات شایان توجه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم، با استفاده از شیوه های نو و خلاق و نیز بهره گیری از فضای مجازی حرکت کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس تحقق روابط عمومی هوشمند با هدف ارائه هنرمندانه دستاوردها و خدمات سازمانها و دستگاههای اجرایی به عموم مردم امری ضروری است.
وی همچنین به نقش نهاد روابط عمومی در توسعه و گسترش آگاهی اجتماعی با 'مدیریت و انتقال پیام' به عنوان عنصر اصلی ارتباطات اشاره و بیان کرد: در عصر کنونی که دولتها برای ایفای وظایفشان نیازمند تبیین، تبلیغ و ارائه کارکردهای خود هستند موضوع 'مدیریت پیام' جایگاهی رفیع یافته تا ارتباط دوسویه مردم و حاکمیت و یا مردم و سازمان گسترده تر و سازمان یافته تر شود.
زین الدینی گفت: بر این اساس با توجه به تحریمهای ظالمانه دشمن و جنگ تمام عیار اقتصادی، نهاد روابط عمومی وظیفه دارد پیام امید و رونق تولید را به عنوان پیام انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شایستگی منتقل و در اذهان عمومی نهادینه کند.
وی افزود: همچنین روابط عمومی با الزام عملی نسبت به رعایت اصولی همچون 'شفافیت، پاسخگویی، دسترسی آزاد به اسناد و اطلاعات و نیز ممنوعیت بی اعتنایی' در مسیر پاسخگویی به حقوق شهروندی نیز گام بر می دارد.
27 اردیبهشت در ایران و جهان با عنوان 'روز ارتباطات و روابط عمومی' نامیده شده تا به این مناسبت جایگاه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم مورد بررسی و تاکید بیشتر قرار گیرد.
1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.