مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و پیشین دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام با حضور معاون پارلمانی وزیر علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، حسین سیمایی در این مراسم  گفت: فرصت‌ها سنت الهی است و دست به دست می‌چرخد و توسعه رشد و پیشرفت در همین چرخش نخبگانی است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر علوم افزود: نگاه وزارت علوم استقلال آن است و باید به دنبال علم پژوهی باشد و با توجه به اینکه این منطقه تلفیقی از دو مذهب شیعه و سنی است مدیر این مجموعه فقط باید به دنبال علم باشد و نباید به مسائل مذهبی و سیاسی دامن بزند .

امام جمعه شهرستان تربت جام نیز طی سخنانی گفت : جابجایی در دستگاه‌های اجرایی تحرک ایجاد می‌کند و تغییرات مدیریتی در آستانه امتحانات پایان ترم دانشجویان مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری ضروری نبوده و لازم است در زمان مناسب انجام می گرفت و این رفتار استقلال تنها دانشگاه دولتی تربت جام را به حاشیه می کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری اظهار داشت: مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام تنها مجتمع عالی دولتی شهرستان است که باید منشاء خدمت باشد و این مکان علمی نیازمند حمایت همه دستگاههای دولتی است تا به توسعه شهرستان و رونق تولید منطقه در حوزه کشاورزی کمک شایانی نماید.

همچنین فرماندار تربت جام در این جلسه گفت : دانشگاه مرکز دانش پژوهی ، تولید علم، تولید عالم و جهت دهی صحیح است و مدیر دانشگاه باید اهل تولید مسئله باشد.

مرتضی حمیدی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسالت سنگینی دارد ادامه داد : گر چه این رسالت سنگین است ولی یک فرصت در زندگی فردی و اجتماعی انسان اتفاق می افتد که باید در این دروه زمانی به خوبی از آن استفاده کنیم.

 رئیس جدید  مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام نیز بعد از معارفه خود اظهار داشت : هدف من در این مجتمع اولویت مسائل علمی و پیشرفت مجتمع دولتی در این شهرستان خواهد بود و نگاه مدیریتی در خدمت گزاری بی طرفانه و بدور از مسائل سیاسی و مذهبی خواهد بود.

کمال قاسمی گفت:  بیش از 20سال در حوزه پژوهشی و علمی مشغول به کار هستم اما برای تصدی پست نبوده و حضورم در تربت جام ناخواسته بود که باعث شد برای خدمت به شهرم در این تصدی انتخاب شوم و خدا را شاکرم که در شهرم فرصت خدمتگزاری پیدا کنم.

در پایان این مراسم از زحمات محمد ناصر مودودی تقدیر و کمال قاسمی بعنوان رئیس جدید این مجتمع معرفی شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.