محمد رضا جمیع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو مورد از این مجموعه ها در مشهد و سومی در یکی از شهرستانهای خراسان رضوی قرار دارد که با پیگیریهای قضایی به دنبال اقدام پلیس اماکن برای مهر و موم هر سه مرکز تفریحی یاد شده هستیم.
وی ادامه داد: ازابتدای سال بازرسان این اداره از 35 مرکز تفریحی، شهربازی و پارک آبی خراسان رضوی بازدید و 85 وسیله بازی و تجهیزات فاقد گواهینامه استاندارد آنها را پلمب و مهر و موم کرده اند.
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی به آغاز فعالیت شهربازیهای روباز در نیمه نخست سال اشاره و بیان کرد: طی این مدت با افزایش ورود زائر و مسافر به استان شاهد افزایش فعالیت مراکز تفریحی هستیم لذا از مردم می خواهیم برای حفظ ایمنی خود و فرزندانشان تاییدیه های استاندارد برای تجهیزات تفریحی را از مالکان این تاسیسات مطالبه کنند.
جمیع افزود: شهروندان می توانند تخلفات شهربازیها را به این اداره گزارش کنند چنانکه طی دو ماه نخست امسال با پیگیری چند مورد از گزارشهای مردمی برخی تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه استاندارد مهر و موم شد.
حدود 70 شهربازی و پارک آبی در خراسان رضوی مجوز فعالیت دارند که 46 مورد آنها شهربازی روباز است.
هزار قلم کالا و خدمات در ایران مشمول استاندارد اجباری است و شهربازی نیز در بخش ساخت وسایل و بهره برداری از تاسیسات مربوطه مشمول این استانداردها می شود.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.