به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی افزود: در پی شکایت چند تن از شهروندان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از آنان با جعل مدارک دولتی، دستور لازم برای بررسی موضوع صادر شد.
وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در بررسی های فنی و پلیسی دریافتند فردی در سال 1394 با تاسیس دفتر پیشخوان از مالکان خودرو های سنگین که برای تکمیل برگ های مفاصا حساب مالیاتی مراجعه کرده اند، مبالغی را دریافت کرده اما با جعل مدارک دولتی از انتقال وجوه دریافتی به اداره دارایی و امور مالیاتی خودداری کرده است.
وی گفت: براساس این تحقیقات طی یک سال فعالیت این دفتر 440 مالک خودرو های سنگین به این محل مراجعه کرده اند و مالک این دفتر پیشخوان که یک زن می باشد در سال 1395 دفتر را تعطیل کرده و محل زندگی وی نیز نامشخص بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس با ردزنی های گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به شناسایی 400 شاکی در این پرونده اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته و حضور نماینده حقوقی اداره کل دارایی و امور مالیاتی استان مشخص شد این متهم تاکنون 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
سردار تقوی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.