دکتر علیرضا شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرف ماههای گذشته پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی بیمه دی که بیمه گری جانبازان و بنیاد شهید را بر عهده دارد به موقع صورت نگرفته و این موضوع جانبازان و خانواده شهدا را برای تحویل داروهایشان با چالش مواجه ساخته است.
وی ادامه داد: بر این اساس ظرف شش ماه اخیر مطالبات داروخانه ها در خراسان رضوی از سوی بیمه دی پرداخت نشده و این در حالی است که در قالب این بیمه جانبازان و خانواده شهدا برای تحویل دارویشان هیچ پولی به داروخانه ها پرداخت نمی کنند.
رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: از سوی دیگر با توجه به مشکلات اقتصادی جاری، شرکتهای دارویی از داروخانه ها پول نقد مطالبه می کنند لذا داروخانه داران به دلیل هزینه های بالا و عدم پرداخت مطالباتشان نمی توانند پاسخگو باشند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هم به خبرنگار ایرنا دراین باره گفت: مشکلاتی در زمینه پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی بیمه دی وجود دارد که بخشی از این بدهی هفته پیش به داروخانه ها پرداخت شده است.
محمد غلامپور افزود: پیگیر پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی بیمه دی هستیم تا جانبازان و خانواده شهدا در تامین دارویشان با مشکل مواجه نباشند. این چالش بیشتر در شهرستانهای خراسان رضوی مشاهده می شود و جانبازان در مشهد تقریبا مشکلی از این بابت ندارند.
167 هزار جانبازان، ایثارگران و اعضای خانواده شهدا در خراسان رضوی زیر پوشش بیمه دی قرار دارند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.