آیدا فاروقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر طبق پیش بینیهای انجام شده امروز شدت ناپایداریهای جوی در خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان از جمله در شهرستانهای کلات، درگز، قوچان، چناران و مشهد افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: این بارشها به صورت رگبار باران همراه رعد و برق است و احتمال جاری شدن رواناب و بارش تگرگ نیز وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا، دوشنبه وزش باد پدیده جوی غالب در استان خراسان رضوی پیش بینی شده است که در مناطقی از نوار شرقی و جنوبی استان شاهد وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک خواهیم بود.
فاروقی افزود: طی 24 ساعت گذشته باران رگباری در شش شهرستان درگز، جوین، قوچان، چناران، مشهد و بینالود باریده است که بیشترین میزان بارش در درگز با 12 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
وی با اشاره به روند کاهش دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که به تدریج طی روزهای آینده کاهش یافته و در روز پنج شنبه این هفته به 23 درجه خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای هشت درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای 38 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده‌اند.
فاروقی افزود: بیشترین سرعت وزش باد نیز از شهرستان‎‎‎ سرخس با سرعت 61 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.