مسعود مهدی زاده مقدم روز شنبه در جریان بازدید از ناحیه صنعتی مه ولات افزود: شرکت شهرک های صنعتی تاکنون نسبت به ساخت 301 واحد کارگاهی در شهرکها و نواحی صنعتی استان اقدام کرده که از این تعداد ساخت 289 کارگاه تکمیل شده است.
وی در تشریح تفاوت واحد صنعتی با واحد کارگاهی اظهار داشت: واحدهای کارگاهی کوچکتر از واحدهای صنعتی بوده و 100 تا 500 مترمربع وسعت دارند و این کارگاه ها توسط شرکت شهرک های صنعتی ساخته و به تولید کنندگان فروخته می شود در حالی که از واحدهای صنعتی حق انتفاع زمینی که در آن قرار دارند دریافت می شود.
وی گفت: 277 واحد کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی فعال هستتند و با استقبالی که از این واحدها شده در صدد هستیم ساخت آنها را برای استفاده متقاضیان افزایش دهیم.
مهدی زاده مقدم، کاهش هزینه‌ های انبارداری و حمل‌ و نقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی را از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی استان برشمرد.
وی افزود: هر جا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی و سایر خدمات را در اختیار صنعتگران قرار می دهیم تا آنان بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استفاده و فعالیت کنند.
خراسان رضوی 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و 2600 واحد صنعتی بهره برداری شده با اشتغال 75 هزار و 12 نفر دارد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.