فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: برقراری امنیت و حفاظت از مرزهای کشور به ویژه در ماه مبارک رمضان از اجر و ثواب ویژه‌ای نزد خداوند برخوردار می‌باشد از این رو یک روز خدمت در مرزبانی بهترین عبادت در دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سردار ماشاالله جان‌نثار، طی سفر و بازدید از مرزهای جنوبی خراسان رضوی در جمع مرزبانان هنگ مرزی تایباد، اظهار داشت: اگر در این شرایط در نقطه صفر مرزی در حال حفاظت از مرزهای شرقی کشور هستید نشان از شجاعت و غیرت شما دارد.

وی در ادامه با تاکید بر حراست و حفاظت از مرزهای کشور افزود: اهمیت مرزها بسیار زیاد است و این در روایات متعدد از ائمه معصومین(ع) آمده لذا این مهم باعث می شود تا شما برای امنیت کشور تلاش مضاعف داشته باشید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تلاش‌های شبانه روزی شما مرزبانان است که در هر شرایطی برای پایداری امنیت این مرز و بوم می کوشید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و هیات همراه لحظه افطار مهمان سفره سربازی مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد در نقطه صفر مرز دوغارون بودند.

خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و با تلاش شبانه روزی مرزبانان و نیروهای امنیتی حاضر در منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.