رئیس آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای تربت‌حیدریه گفت: اساس فعالیت آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای در کنار تربیت نیروی کارآمد و انجام پژوهش کاربردی، رونق اشتغال مورد نیاز برای حل مشکلات جامعه و رفع نیاز بازار کار است.

علی اسحاق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت‌حیدریه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با پیگیری‌های انجام شده مبلغ 2 میلیارد ریال جهت انجام امور عمرانی این آموزشکده جذب اعتبار شده است.

وی اقدامات در دستور کار عمرانی این مرکز را این‌گونه تشریح کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار صورت گرفته و انجام نماسازی مسجد جوانان بنی هاشم این آموزشکده با اعتبار یک میلیارد ریال کلید خورده است.

رییس آموزشکده فنی‌وحرفه ای تربت‌حیدریه مطرح کرد: ساخت آلاچیق و محوطه‌سازی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، زیباسازی سلف غذاخوری دانشجویی به مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و پروژه فضاسازی مجموعه اداری با مبلغ یکصد میلیون ریال تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اسحاق‌نیا با اشاره به اینکه فراگیری مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای بستر اشتغال در جامعه را توسعه می‌دهد، گفت: لازمه تحقق این امر مهارت محوری، به کارگیری نیروی انسانی ماهر و اساتید توانمند و به روز و نیز نوسازی تجهیزات آموزشی است که بدین منظور تلاش شده، اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: نگاه این مجموعه تربیت نیروی کارآمد و متخصص، توام با ایجاد کارآفرینی برای آینده شغلی دانشجویان است و در این راستا ارتباط دانشگاه با صنعت را تقویت کرده و تفاهم نامه‌های مشترکی با نهادهای مختلف خصوصی و دولتی به امضا رسیده است.

اسحاق‌نیا گفت: به منظور توسعه رشته طراحی دوخت و جذب کارآموزان در این رشته، توسط خیرین این آموزشکده ۱۲ دستگاه چرخ خیاطی خریداری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.