به گزارش ایرنا، مسعود رنجبر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای گلستان بخش شادمهر این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش امکانات زیرساختی در مناطق محروم، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود و رونق اقتصادی مردم بسیار موثر است.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلات فراروی و کمبود منابع مالی، امکانات زیرساخت های توسعه را در مناطق روستایی فراهم کرده است و بیشتر روستاییان اکنون از امکانات رفاهی نظیر آب ، برق و گاز برخوردارند.
فرماندار مه ولات گفت: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 26 میلیارد و 755 میلیون ریال در بخش های کشاورزی، آبرسانی، اشتغالزایی، آسفالت راه روستایی، احداث شبکه برق فشار ضعیف و متوسط ، طرح هادی، پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و احداث بوستان در روستای گلستان بخش شادمهر مه ولات هزینه شده است.
رنجبر، آسفالت راه در محور شادمهر به کاشمر را از جمله مطالبه های به حق مردم گلستان ذکرکرد و گفت: برای تحقق این مهم، پیگیری های متعددی توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و امیدواریم با توجه به محدودیت های مالی که دولت با آن مواجه است، این طرح در آینده نزدیک عملیاتی شود.
فیض آباد مرکز شهرستان 50 هزار نفر مه ولات در 207 کیلوکتری مشهد واقع شده است.
7079/9878
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.