به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مسائلی از جمله بافت پیرامونی اطراف حرم مطهر رضوی، کمربند جنوبی و طرح تفصیلی مشهد را با حضور استاندار خراسان رضوی مورد بررسی قرار دادند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در حاشیه این نشست گفت: طرح ها و درخواست های شورای شهر و شهرداری مشهد با توجه به انگیزه بوجود آمده ناشی از اقدامات اقتصادی استاندار خراسان رضوی مطرح شد تا برخی موانع موجود بر سر راه ساخت و ساز شهرداری مشهد رفع و مشکلات مرتبط با سرمایه گذاری برطرف شود.
وحید قربانی با اشاره به طرح بافت پیرامون اطراف حرم مطهر رضوی به عنوان یکی از مسائل مطرح شده افزود: با توجه به اینکه در مورد بافت پیرامونی اطراف حرم مطهر رضوی از گذشته مصوباتی وجود داشته و بر اساس آن سرمایه گذاری هایی انجام شده و افرادی دارای حقوق مکتسبه شده اند، طرح های جدید با رعایت حقوق مکتسبه افراد اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: در ادامه این نشست موانع و مشکلات کمربند جنوبی شهر مشهد برررسی و مقرر گردید در قالب یک طرح هماهنگ شده با رعایت نکات محیط زیستی اجرای این طرح در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
وی گفت: همچنین طرح های پهنه بندی ویژه حریم مشهد بررسی و مقرر شد این طرح ها در چند ماه آینده توسط شهرداری و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی اجرایی شود. همچنین بلندمرتبه سازی و طرح های تفصیلی مشهد با سرعت بیشتر به نتیجه برسد.
2030 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.