فرمانده انتظامی بردسکن گفت: با شلیک ماموران انتظامی بردسکن قاچاقچی حامل مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی در این رابطه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری محور طبس به بردسکن  به یک دستگاه  سواری ام. وی. ام که از محورهای فرعی در حال تردد بود مشکوک شدند.

وی افزود: به منظور بررسی بیشتر ماموران وارد عمل شدند و راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بیشتری اقدام به فرار کرد. 

وی عنوان کرد:  ماموران با اجرای طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی راننده خودرو مجبور به توقف شد.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: قاچاقچیان که 3 نفر بودند یک نفر آنها دستگیر شد و دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب از صحنه متواری شدند که ماموران به دنبال دستگیری دو همدست این قاچاقچی هستند. 

نظافتی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 34 کیلو و  400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای دربدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی عنوان کرد: قاچاقچیان این مقدار مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به نیشابور داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی در این رابطه پرونده ای تشکیل و تا دستگیری دو همدستش تاحصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.