هادی درودی شامگاه سه شنبه در نشست خبری شورای اسلامی شهر نیشابور افزود: میزان وصولیها شهرداری نیشابور پارسال هزار و 190 میلیارد ریال و بودجه آن هزار و 700 میلیارد ریال بود که در متمم بودجه به هزار و 540 میلیارد ریال کاهش یافت.
وی اضافه کرد: این کاهش در حوزه سازمانهای آتش نشانی، سیما و منظر شهری و سازمان عمران بود و درآمدهای ناشی از فروش خدمات شهرداری محقق شده است.
رئیس شورای شهر نیشابور گفت: بودجه امسال شهرداری نیشابور امسال با 35 درصد افزایش به هزار و 980 میلیارد ریال رسیده است و بودجه امسال شورای شهر هفت میلیارد و 900 میلیون ریال مصوب شده که از این میزان پنج میلیارد و 350 میلیون ریال بابت حق جلسه در نظر گرفته شده است.
درودی افزود: با توجه به این که سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال از بودجه طرحهای عمرانی بخش ورزشی محقق نشد امسال 16 میلیارد و 900 میلیون ریال از بودجه شهرداری به بخش ورزش اختصاص یافت.
وی با اشاره به افزایش مرتفع سازی در سطح شهر نیشابور تاکید کرد: در صورت بروز آتش سوزی در این ساختمانها سازمان آتش نشانی نیشابور به دلیل عدم تجهیز به نردبام هیدرولیک قادر به اطفای آن نیست که برای خرید این نردبام 42 میلیارد ریال نیاز است که شهرداری قادر به تامین آن نیست.
رئیس شورای شهر نیشابور گفت: طی سالهای گذشته دو بوستان به عنوان بوستان بانوان نیشابور در نظر گرفته شد که متاسفانه به دلیل جانمایی نامناسب علیرغم صرف هزینه زیاد این طرحها ناکام ماند.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.
1922/9869
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.