رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آماده سازی و غبارروبی 60 مسجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام محمد زنگنه افزود: 70 مبلغ و مبلغه برای تبلیغ و سخنرانی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهرستان خواف اعزام شده اند.
وی ادامه داد: تفسیر سوره احزاب در ماه مبارک رمضان در همه 60 مسجد شهرستان خواف برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 103 مسجد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی شد.
حجت الاسلام محمد رحمانی افزود: اعزام 160 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف و برگزاری جلسات تفسیر سوره احزاب در 82 مسجد گناباد از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی گناباد در ماه مبارک رمضان است.
وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری تفسیر در این مساجد، جلسات محوری تفسیر قرآن توسط ائمه جمعه شهرهای گناباد و کاخک هم طی این مدت برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجستان هم گفت: 35 مسجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی و آماده سازی شد و در همه این مساجد جلسات تفسیر سوره احزاب برگزار می شود و البته جلسات محوری تفسیر قرآن هم با حضور ائمه جمعه شهرهای بجستان و یونسی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام هادی شکاری همچنین از اعزام 30 مبلغ و مبلغه در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در مجموع با 270 هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله 287، 299 و 267 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.