این مقام امنیتی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خواف افزود: ما با ذهن مسموم، فکر مسموم و رفتار مسموم برخورد و با تخلف در هر حوزه ای که باشد مقابله می کنیم.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب مسیر ادامه پیشرفت کشور و تمدن سازی نوین اسلامی را در بیانیه گام دوم تشریح کرده اند ادامه داد: در جامعه ای که قرار است الگوی سایر ملتها و مبتکر تمدن اسلامی باشد نباید اجازه رشد بی بند و باری و ناهنجاریهای اجتماعی را داد.
او با اشاره به این که ایران اسلامی دارای تنوع طایفه ای است اما تقابل مذهبی در آن وجود ندارد تأکید کرد: دشمن درصدد است ما را به جنگ داخلی بکشاند لذا باید در عین تنوع، دچار چالشهای طایفه ای نشویم و تلاش کنیم از دودستگی پرهیز شود.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی وضعیت جمهوری اسلامی را در منطقه استثنایی توصیف کرد و گفت: ما توانسته ایم به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده و این قدرت را تثبیت کنیم.
این مقام امنیتی با تشریح ابعاد مختلف دشمنی دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: در دنیا به ما می گویند حق غنی سازی اورانیوم را ندارید، می گویند ما بر شما هجوم می آوریم اما شما حق دفاع از خود را ندارید حتی تصریح می کنند که به دشمنان شما سلاح می دهیم اما شما صلاحیت داشتن سلاح برای دفاع از خود را ندارید اما در عین حال ما در تمام این زمینه ها توانسته ایم از حقوق و منافع خود با اقتدار دفاع کنیم.
وی با یادآوری تلاشهای اخیر دشمنان برای سنگ اندازی در مسیر برنامه دفاعی کشور افزود: امروز با شهامت و شجاعت روی منابع دفاعی و فناوری هسته ای خود پافشاری خواهیم کرد و ضمن حفظ استقلال، علاوه بر حراست از امنیت خود، امنیت منطقه را هم تضمین می کنیم چرا که امنیت مرزهای جمهوری اسلامی، تنها بخشی از امنیت ایران است و باید این امنیت را در منطقه هم گسترش داد.
او اضافه کرد: تسلط امروز حافظان امنیت، باعث شده عناصر تروریستی در خارج از مرزهای کشور به دام بیفتند و در نتیجه دشمنان اعتراف کنند ما نسبت به ایران عقب افتادگی اطلاعاتی داریم.
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی، سنگ اندازیهای دشمنان را نتیجه اقتدار ایران دانست و تصریح کرد: آمریکاییها می گویند باید ایران را با فشار به گفت و گو وادار کنیم اما ایران در مقابل این خواسته پایداری کرد و پیروز شد.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.