افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی خودروی وانت پیکان در ساختمان مسکونی خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد رضا زهانی در این خصوص گفت: صبح امروز شهروندان با سامانه 125 تماس گرفته و بروز آتش سوزی خودروی وانت پیکان در پارکینگ ساختمان مسکونی را اطلاع‌رسانی کردند که بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه 10 و 28 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد، خود را به بلوار ابوطالب رساندند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: یک دستگاه خودروی وانت پیکان که در قسمت پارکینگ یک ساختمان دو طبقه مسکونی که به تعمیرگاه خودرو تغییر کاربری داده بود، آتش گرفته و شعله‌های آتش ضمن سرایت به فضای 40 متری پارکینگ تا طبقات فوقانی نیز در حال پیشروی بود.

وی بیان کرد: ماموران آتش نشانی در اقدامی بهنگام شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی به طبقات فوقانی جلوگیری به عمل آوردند.

زهانی با اشاره به انتشار دود ناشی از این حریق به طبقات فوقانی ساختمان، یادآور شد: در این عملیات یک مرد 40 ساله در طبقه دوم ساختمان محبوس شده بود که توسط ماموران آتش نشانی به محل امن منتقل شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد ضمن بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است، اظهار کرد: ماموران آتش نشانی پس از تخلیه دود و برقراری ایمنی در محل با دادن تذکرات لازم به مالک ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.