یحیی گلمحمدی شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار با تیم استقلال افزود: بازی کردن مقابل استقلال سخت است و پشتیبانی هواداران و مسئولان استان دلیل اصلی برد ما در بازی امروز مقابل استقلال تهران بود.
وی اظهار داشت: فکر می ‌کنم شیوه بدی در بازی نداشتیم و توانستیم از گل ابتدای بازی محافظت کنیم، البته کار ما هنوز تمام نشده و سه بازی سخت پیش رو داریم که امیدوارم با انرژی خوب مسابقات را پیگیری کنیم.
وی عملکرد داور را مناسب دانست و گفت: اگر روند امروز را در بازی ‌های آینده داشته ‌باشیم می‌ توانیم امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشیم.
سرمربی تیم پدیده شهر خودرو افزود: اکبر صادقی سه کارته شد و بازی آینده را از دست داد، او یکی از مهره ‌های تاثیرگذار تیم است که با وجود مشکلات فراوان در میدان جانانه تلاش کرد.

* شفر: قرار نیست تسلیم شوم
سرمربی تیم استقلال تهران نیز گفت: تیم ما مانند بازی با الهلال شانس گل داشت ولی نتوانست ازآن استفاده کند.
شفر افزود: صبح امروز در جلسه آنالیز در مورد این گل صحبت کردیم و گفته بودم نباید گل بخوریم و پدیده در این فصل سه بار به این روش گل زده است.
وی اظهار داشت: امروز بازیکنان تیم عصبی رفتار کردند و باید توپ را بیشتر در گوشه ها به گل تبدیل می کردیم.
وی گفت: 90 دقیقه تلاش کردیم و معتقدم تیم ما شخصیت خوبی دارد ولی شانس هم نیاز دارد تا کسب نتیجه کند.
سرمربی تیم استقلال افزود: ما نمی‌ توانیم همیشه از یک ترکیب استفاده کنیم و اگر ترکیب تیم عوض نشود بعد از چند بازی بازیکنان باید در بیمارستان بستری شوند، در بازی‌ های تیم های بین ‌المللی نیز تغییر ترکیب بازی وجود دارد.
وی اظهار داشت: در فوتبال چیز غیر ممکن وجود ندارد. در سالهای گذشته لیورپول چند امتیاز از حریف خود عقب بود و به کریستال پالاس باخت ولی شانس قهرمانی را نیز به دست آورد.
وی گفت: در آلمان بزرگ شده ام و هرگز تسلیم نخواهم شد و به بازهای آینده فکر می ‌کنم.
شفر افزود: در دقایق انتهای بازی با پدیده احساسی عمل کردیم.
وی اظهار داشت: امیدوارم نفرات کلیدی تیم حفظ شوند و مطمئن باشید این تیم می‌ تواند درآینده قهرمان شود. شاید چند نفر تغییر کنند که در این صورت تیم می ‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد.
2030 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.