با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن از 110 نفر از کارگران و مدیران نمونه واحدهای معدنی و تولیدی بردسکن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، حسین غلامی با اشاره به اینکه از محل تسهیلات ایجاد شغل در روستاها 133میلیارد و990میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد و راه‌اندازی 495 طرح  با اشتغال 467 نفر پرداخت‌شده، یادآور شد: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال‌گذشته 12 میلیارد ریال 100 میلیون ریال در اختیار خانواده‌ها برای راه‌اندازی فعالیت‌های خرد خانگی  پرداخت‌شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن با بیان اینکه امروز به لحاظ اقتصادی در جبهه اقتصادی تمامی کارفرمایان و کارآفرینان باهمت و تلاش خود به‌نوعی فرماندهان جنگ اقتصادی هستند، گفت:در سال گذشته با ایجاد هزار و 372  شغل، بیش از 70 نفر از تعهد شهرستان در سامانه ثبت کردیم.

سرپرست فرمانداری بردسکن نیز بابیان اینکه یک وظیفه و تکلیف است که در مقابل کارگر بر اساس فرامین اسلام سر تعظیم فرود بیاوریم، گفت:تکریم کارگر یک تکلیف است، بنابراین در تمامی حوزه‌ها وظیفه‌داریم آنچه به تحقق جایگاه کارگر می‌انجامد، انجام دهیم.

ابراهیم قاسم‌پور با اشاره به اینکه امروز باید کارگران خود را مجهز به علم روز و فن‌آوری‌های جدید کنند تا زمینه ارتقاء دانش و مهارت آنان فراهم شود، بیان کرد: کارگر و کارفرما دو بال تولید و اشتغال و دو بال توسعه همه‌جانبه و در یک‌کلام موتور محرکه تولید به شمار می‌روند.

در ادامه حجت الاسلام علی اصغر امینی امام‌جمعه بردسکن نیز با بیان اینکه توجه به حقوق کارگران در جامعه اسلامی و ایرانی نباید نادیده گرفته شود، گفت: تأمین معیشت روزمره کارگران دغدغه اصلی این قشر زحمتکش است، بنابراین ضرورت دارد کارفرمایان با پرداخت حق‌وحقوق کارگران دقت و توجه لازم را داشته باشند.

در پایان از 110 نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران نمونه واحدهای معدنی و تولیدی و مدیران و پرسنل واحدهای معدنی که در سیل اخیر به کمک سیل‌زدگان شتافتند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.