مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از معرفی و رتبه بندی مدیریت ها و ادارات برتر استان در سال 1397خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود حکمتی پور در این رابطه گفت: هدف از ارزیابی عملکرد ارائه خدمات به موقع و مطلوب توسط همکاران در اقصی نقاط استان به ولی نعمتان خود و با هدف ایجاد رضایتمندی در مردم و حفظ کرامت انسانی آنها می باشد

وی همچنین تقویت نقاط قوت ، شناسایی و رفع نقاط ضعف ، بررسی عملکرد کارکنان ،افزایش کارایی و اثر بخشی و برقراری تعامل بیشتر ادارات شهرستان با ستاد را از دیگر اهداف این ارزیابی ها عنوان نمود.

وی در ادامه افزود: ارزیابی عملکرد در سطح استان و در راستای اهداف و ماموریت های این اداره کل و انتقال تجارب موفق کاری و رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی به منظور افزایش سطح رضایت مندی جامعه هدف و تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود.

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:ارزیابی و سنجش کارآیی ادارات شهرستانهای استان بر اساس شاخص های تعیین شده، می تواند راهگشای توسعه و افزایش کارآیی از طریق شناسایی و رفع موانع و مشکلات موجود باشد.

حکمتی پور در ادامه گفت: بر اساس ارزیابی و رتبه بندی بعمل آمده از سوی دفتر طرح و برنامه این اداره کل در سال گذشته ، ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان های مشهد، گناباد، جوین به عنوان ادارات و نمایندگی های برتر شهرستانی در تحقق صد در صدی شاخص های تعیین شده و از معاونت های این اداره کل نیز مدیریت روابط کار، مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و مدیریت اجتماعی به ترتیب ذکر شده در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته اند.

وی در پایان عنوان داشت:خدمت به جامعه کار و تلاش امانت ارزشمندی است که در اختیار ما قرار گرفته و بر همه ما واجب است این فرصت را مغتنم شمرده و با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از هیچ تلاش و کوششی در راستای تکریم ارباب رجوع و فراهم آوردن رضایت جامعه هدف دریغ ننماییم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.