مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، از اجرایی شدن 58 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 272 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه فنی، اظهار کرد: عملیات اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران برای امنیت حضور سرمایه گذاران در جهت احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد اجرا و مهیا می شود.

وی افزود: در سال گذشته 58 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 272 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی از قبیل برق، راه و ابنیه، گازرسانی، روشنایی و آبرسانی برای صنعتگران اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: در اجرای زیرساخت ها برای صنعتگران در هر شرایطی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا واحدهای صنعتی و تولیدی سریع تر فعالیت اقتصادی خود را شروع کنند و به چرخه تولید و اشتغال متصل شوند ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز به بهره برداری می رسند.

وی خاطر نشان کرد: استان ظرفیت های اقتصادی مناسب فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه های مشترک با سایر دستگاه ها، باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر را در سال جدید برای واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم آوریم و به عنوان سربازان حوزه صنعت از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید بیشتر صاحبان صنعت، استفاده کنیم.

 استان خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و بالغ بر 2600 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی افزون بر 75 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.