محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد 'مبارزه با فساد، تعیین تکلیف طرحهای تفصیلی، کاهش نابرابری حقوق، تعامل هدفمند و مبتنی بر حقوق مردم، ارتقای نشاط اجتماعی، توجه به آموزش فرهنگ شهروندی، توسعه عمرانی به خصوص در حوزه جمع ‌آوری آبهای سطحی و توسعه حمل و نقل عمومی' را مهمترین اهداف امسال مدیریت شهری کلانشهر مشهد برشمرد.
وی افزود: همچنین تا پایان سال 1397 با پیگیریهای مستمر بخش قابل توجهی از بدهی شهرداری مشهد به بانکها تهاتر شد. با تعامل و همکاری با مجلس شورای اسلامی نیز بندی در بودجه 1398 کشور به انتشار اوراق مشارکت برای بازسازی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا(ع) اختصاص یافت که اقدام مهمی است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به تحقق درآمدهای پارسال شهرداری نیز اشاره و بیان کرد: برگزاری جشنواره خانه بهار در حوزه فرهنگی و فضای سبز، برپایی خیابان غذا و هنر، صدها طرح و برنامه در طول تعطیلات فروردین جاری و نیز مهار موفق تبعات بارشهای اخیر در مشهد از دیگر موفقیتهای مدیریت شهری محسوب می ‌شوند.
وی ادامه داد: شهرداری مشهد همچنین در پی سیلابهای اخیر در مناطقی از کشور با راه ‌اندازی ایستگاههای 'مشهد مهربانی' در سطح شهر توانست کمکهای شهروندان مشهدی را برای ارائه به هموطنان سیلزده انسجام دهد.
حیدری گفت: از فعالان اقتصادی نیز درخواست یاری و حضور جدیتر در کمک به هموطنان سیلز‌ده داریم.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.