حجتعلی شایان فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین خاطر 125 مورد آبگرفتگی منازل شهری و 15 مورد آبگرفتگی منازل روستایی در شهرستان بردسکن رخ داد که همه آنها برطرف شده اند.
وی ادامه داد: همچنین 150 مسافر که دیشب به علت متوقف شدن خودروهایشان در پی باران شدید در منطقه درونه شهرستان بردسکن زمینگیر شده بودند اسکان یافتند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: هم اینک 25 جاده روستایی در سطح استان بر اثر بارش شدید و سیلاب بسته هستند که بیشتر آنها در شهرستان بردسکن واقع شده اند.
وی افزود: جاده های بردسکن - بجستان و بردسکن - طبس، خلیل آباد - کلاته نو، تک مار - جعفرآباد، کاشمر - مهدی آباد و حسین آباد از جمله مسیرهای روستایی هستند که بر اثر سیلاب در جنوب غربی خراسان رضوی بسته شده اند.
مرکز شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. بردسکن مرکب از سه بخش مرکزی، انابد و شهرآباد دارای 197 روستا است. 38 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از شنبه پیش در این استان آغاز شده تا ظهر پایان وقت امروز 26 فروردین ادامه دارد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.