در پی شروع بارندگی‌های شدید در خراسان رضوی از شامگاه گذشته، کمیته بحران شرکت گاز استان در ساعت ٢١ شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیداحمد علوی، سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش  شدید نزولات آسمانی در استان گفت: شب گذشته کمیته بحران شرکت گاز خراسان رضوی با هدف بررسی مشکلات پیش‌‌رو و پیشگیری از حوادث احتمالی تشکیل شد.

وی با اشاره به لغو مرخصی کارکنان این شرکت در چند روز آینده اظهار داشت: همه مدیران و روسای مناطق هشت گانه مشهد و نواحی شهرستان‌ها بصورت آماده‌باش ۱۰۰درصدی هستند. 

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی افزود: همچنین در پی وقوع سیلاب در شهرستان کلات و قطع گاز ۱۵۰ مشترک از مجموع سه هزار مشترک، اکیپت ضربت با مدیریت رئیس بهره‌برداری گاز شهرستان‌های استان از شب گذشته در محل حضور یافته و تا ساعاتی دیگر شاهد وصل مجدد جریان گاز این منطقه خواهیم بود.

علوی اضافه کرد: تمام هماهنگی لازم با ستاد بحران استانداری خراسان رضوی در راستای عملکرد واحد و مطلوب انجام شده است.  

وی ادامه داد: با توجه به وجود تاسیسات و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و همچنین عبور لوله‌های گاز بصورت طولی در برخی از مسیرهای سیلاب، هماهنگی با شرکت گاز قبل از انجام هرگونه اقدامی ضروری است.

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی افزود: بازگشایی مسیرها نباید به بصورتی انجام شود که موجب بروز خسارت بر روی تاسیسات گاز یا قطع ارتباط دسترسی به شیرهای گاز شود.

علوی ادامه داد: آماده باش کامل به همه نیروهای امدادی این شرکت در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی ابلاغ شده و برای امدادرسانی حضور دارند.

براساس پیش‌‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا شاهد بارش شدید باران در اکثر محورهای خراسان رضوی خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.