مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایط کنونی یکی از راهکارهای اصلی رونق تولید شناخت و برداشتن موانع و چالش‌‌های موجود و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در نشست با رئیس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان گفت: شناخت و برداشتن موانع و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی یکی از راهکارهای رونق تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال و نقشه‌‌راه که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند از هم‌‌اکنون همه باید در جهت تحقق این شعار تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: اگر رونق تولید و اشتغال نباشد آسیب‌‌های اجتماعی جامعه بیشتر خواهد شد، امروز در راستای توسعه و تقویت سه‌جانبه‌‌گرایی شما می‌‌توانید به عنوان بازوان اجرایی دولت در حوزه‌‌های مختلف به ما کمک کنید.

سنجری افزود: بخش خدمات در استان ظرفیت‌‌‌های بسیار خوبی دارد و ما در تلاش هستیم در حوزه کاری خود از این ظرفیت‌‌ها به خوبی استفاده کنیم و بیشترین ارتباط را تاکنون با شما داشته‌‌‌ایم.

وی کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی استان را الگویی مناسب برای تشکلات استان معرفی کرد و اظهار داشت: معتقدم زمانی تشکلات کارگری و کارفرمایی می‌‌توانند به رشد و توسعه دست پیدا کند که درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد و شرایط را به خوبی درک کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه اعتقاد داریم که می‌‌توان از ظرفیت کانون حرف در فضاهای اقتصادی، حرفه‌‌ها و مشاغل خرد در بهبود شرایط کار و اشتغال به خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی یکی از راهکارهای اصلی رونق تولید شناخت و برداشتن موانع و چالش‌‌های موجود و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی در استان است.

سنجری یادآور شد: همه باید به سمتی حرکت کنیم تا مردم به کار و تلاش بیشتر تشویق و سوق داده شوند و در این راه باید فرهنگ‌‌سازی لازم را انجام دهیم.

همچنین عبدالله‌زاده رئیس کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان در این نشست خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که بتوانیم در جلسات، برنامه‌‌ها و اهداف استان حضوری پر رنگ و فعال داشته باشیم. ما عاشق کار و فعالیت هستیم و امیدواریم که بتوانیم به عنوان بازوان اجرایی به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کنیم .

وی هدف خود را در این مسیر خدمت به جامعه کارگری و کارفرمایی استان اعلام کرد و ابراز داشت: در خدمت جامعه هدف کوتاهی نکرده و تلاش خود را در سال رونق تولید بیش از پیش انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.