معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی مدیران استان باید پاسخگوی رسانه ها باشند و اگر مدیری از پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی خودداری کند، حتما از او بازخواست خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن جعفری در جلسه قرارگاه رسانه ای استان که در صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: بشر پس از انتخاب زندگی اجتماعی، در راستای تعامل، اثربخشی و اثرپذیری گام های موثری برداشت و یکی از ابزارهایی که می تواند مسائل را به خوبی به جامعه منتقل کند، رسانه است.

وی افزود: اعتقاد داریم که همه مدیران استانی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و اگر مدیری از پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی خودداری کند، حتما از او بازخواست خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های هر مدیری پاسخگو بودن است و رسانه ها به عنوان حلقه واسط می توانند ارتباط میان جامعه و مسئولان را برقرار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در انتقال موضوعات باید نقش امانت داری خود را به خوبی ایفا کنند، تاکید کرد: از رسانه ها در بعد سیاسی و اجتماعی انتظار داریم که در انعکاس مطالب، ضمن توجه به قوانین کشور و مسائل شرعی، اخلاق مداری سرلوحه کار رسانه ای قرار گیرد.

جعفری توسعه نگاه عادلانه در رسانه ها را یک ضرورت برشمرد و گفت: اگر موضوعی انتقادی در مطبوعات و رسانه ها منتشر می شود، انتظار داریم که زمینه پاسخگویی مدیر مربوطه هم فراهم گردد تا از ناامیدی جامعه جلوگیری شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها در ارتقای سطح نشاط اجتماعی و برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن برای اثرگذاری در جامعه طرح های مختلفی رسانه ای تدارک دیده است لذا برای مقابله با توطئه های دشمن باید بیش از پیش از ظرفیت رسانه های داخلی استفاده شود. 

وی گفت:  انتظار می رود که همه رسانه ها در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه نقش آفرینی کنند.

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه، با تاکید بر لزوم مقابله با شبهه افکنی های دشمن درباره کارآمدی نظام گفت: پاسخگویی مدیران به رسانه ها علاوه بر انعکاس شایسته خدمات دولت به مردم، زمینه افزایش سطح امید در جامعه را فراهم می کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.