تولیت آستان قدس رضوی از مناطق سیل زده پل دختر استان لرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی که به منظور نظارت بر روند امدادرسانی آستان قدس رضوی و تسریع در کمک‌رسانی به مردم سیل زده، وارد استان لرستان شده است، از مناطق سیل‌زده و آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی در پل دختر دیدن کرد.

وی در این بازدید از نزدیک روند خدمت‌رسانی، فعالیت‌ها و برنامه‌های امدادرسانی آستان قدس و خادمیاران رضوی به مردم این منطقه را بررسی کرد.

 تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید با تأکید بر اینکه آستان قدس برای بازسازی مناطق سیل زده حتما برنامه بلند مدت خواهد داشت، ابراز کرد: آستان قدس رضوی برنامه کوتاه مدت خود در مناطق سیل زده را اجرایی کرده و برنامه بلند مدت را در دستور کار دارد، برنامه بلند مدت ما بازسازی مناطق سیل‌زده و مشارکت در تهیه لوازم زندگی سیل زدگان خواهد بود.

وی ضمن دعوت از تمام مردم ایران برای مشارکت در بازسازی مناطق سیل‌زده به میزان توان، عنوان کرد: امکانات آستان‌قدس رضوی محدود است و در مسیر بازسازی مناطق سیل زده حتما نیازمند مشارکت مردم هستیم، حتما آنچه مساعدت از مردم دریافت کنیم و آنچه هزینه کنیم را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، تا مردم بدانند کمک‌هایی که می‎کنند کجا و به چه صورت هزینه می‎شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده ابراز کرد: 40 گروه جهادی را در مناطق سیل زده استان لرستان ساماندهی کردیم و روزانه 10 هزار پرس غذا میان سیل زدگان توزیع می‌کنیم، همچنین بسیاری از تجهیزات راه سازی شرکت های عمرانی آستان قدس رضوی به این مناطق گسیل داده شده است.

 مروی با تأکید بر اینکه امدادرسانی به سیل زدگان اولویت نخست آستان قدس رضوی خواهد بود، گفت: کارهای عادی آستان قدس را به حداقل خواهیم رساند و امدادرسانی به سیل زدگان را در اولویت داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.