یحیی گلمحمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال پدیده شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان در مشهد افزود: فردا به مصاف یک تیم جنگنده می رویم که امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز بسیار و رعایت نکات فنی سه امتیاز این بازی را کسب کنند.
وی اظهار داشت: بازی فردا از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است و برد در این بازی می تواند تیم را یک رده بالاتر بیاورد.
وی گفت: تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به کیفیت بازی هایی که داشته می توانست جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.
گلمحمدی با اشاره به سیلاب های اخیر در مناطقی از کشور افزود: از مردم بابت حمایتها و کمک به سیل زدگان تشکر می کنیم، جا دارد مسئولان توجه و اراده بیشتری برای کمک به سیلزدگان داشته باشند و همه باید آستین بالا زده و کمک کنیم.
وی اظهار داشت: تیم پدیده شهر خودرو در لیگ برتر خوب بازی کرده و تا نیم فصل از مدعیان قهرمانی بود و فردا نیز برای کسب سهمیه مبارزه می کند.

* می کوشیم در لیگ بمانیم
سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان نیز در این نشست گفت: تیم پدیده شهر خودرو بین مردم مشهد ریشه دوانده و عضوی از خانواده فوتبال مشهد شده است.
علیرضا مرزبان افزود: تا امروز در لیگ بازیهای خوبی انجام داده ایم ولی نتایج مورد انتظار را نگرفته ایم و می کوشیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.
وی اظهار داشت: این تیم می تواند با بازی های خانگی به نتایج مثبت دست یابد و می توانیم به مردم مسجد سلیمان وعده دهیم که در لیگ برتر نماینده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه مصدومان بسیار در تیم داریم گفت: می کوشیم مصدومان را از هفته آینده به بازی های حانگی برسانیم، هفته آینده شهرآورد بزرگی داریم که امیدوارم نتیجه مثبتی بگیریم.
مرزبان افزود: تلاش می کنیم سبک فوتبال خود را نشان دهیم و امیدوارم تیم پدیده شهرخودرو نیز بتواند در ادامه راه برای آسیا سهمیه بگیرد.
وی همچنین با ابراز همدردی با سیلزدگان کشور اظهار داشت: غرور این ملت را نباید شکست، سرمایه ای که برا ی مردم در مناطق سیلزده صرف می شود حق طبیعی آنهاست.
وی گفت: وظیفه همه ما کمک به این مردم است و باید کمک کنیم تا انسانیت ما رنگ بهتری بگیرد.
تیم های فوتبال پدیده شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می روند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.