به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت‌ الاسلام احمد مروی در این سفر از روند تهیه و توزیع غذای متبرک حضرت امام رضا (ع) در آشپزخانه خادمیاران رضوی در خرم آباد بازدید کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در جمع خادمیاران رضوی گفت: اولویت نخست آستان قدس رضوی در حال حاضر امداد رسانی به سیل زدگان است.
وی افزود: به هیچ عنوان نباید به چشم نیازمند به هموطنان سیل زده نگاه کرد زیرا آنان خانواده ‌های محترم، شریف و معتبری هستند که در حادثه سیل اخیر با مشکلاتی روبرو شده اند و این اتفاق ممکن است برای هرکدام از ما روی دهد.
وی اظهار داشت: امروز رسیدگی به سیل زدگان در استان ‌های گلستان، لرستان و خوزستان اولویت نخست آستان قدس رضوی است و در این راستا ممکن است از بسیاری اقدامات صرف نظر کنیم یا آنها را به تعویق بیاندازیم.
حجت‌ الاسلام مروی با بیان اینکه اقدامات آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده تنها معطوف به اقدامات اولیه و کوتاه مدت نخواهد بود و برنامه ‌هایی برای امدادرسانی بلند مدت نیز خواهیم داشت گفت: ابتدا در راستای رفع نیازهای ضروری مردم سیل زده و سپس به میزان امکانات و مقدورات در جهت بازسازی منازل آسیب دیده و تهیه اسباب زندگی آنها تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: امداد رسانی به هموطنان سیل زده را وظیفه خود می‌ دانیم و در این مسیر هیچ منتی بر آنها نداریم، بلکه این وظیفه را منتی از جانب مردم بر سر خود و توفیقی برای خدمتگذاری می ‌دانیم که اجر و ثواب عظیم در پیشگاه پروردگار خواهد داشت.
آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان خرم آباد روزانه 10 هزار پرس غذا گرم طبخ و میان مردم سیل ‌زده توزیع می ‌کند.
بر اساس این گزارش تولیت آستان قدس رضوی در این سفر با حضور در مناطق سیل ‌زده پل دختر روند خدمت رسانی آستان قدس رضوی در این مناطق را بررسی کرد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.