علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی شرکتهای دانش بنیان و کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات خراسان رضوی افزود: شایسته است که شرکتهای دانش بنیان، نرم افزاری تولید کنند تا سرمایه گذاران استان گرفتار بوروکراسی اداری نشوند.
وی ادامه داد: آن گاه که سرمایه گذاران از بوروکراسی اداری فاصله بگیرند به طور قطع رونق اقتصادی ایجاد می شود و شرکتهای دانش بنیان با شیوه های نوین می توانند به رونق و تولید این کشور کمک کنند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید گفت: این نامگذاری با هدف ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در این کشور صورت گرفته است و خراسان رضوی با حذف برخی محدودیتهای اداری باید بتواند شعار امسال را محقق کند و این کار تنها با همدلی و همراهی همه دستگاهها محقق می شود.
رزم حسینی افزود: فناوریهای نوین در عرصه تولید و اشتغال سبب کاهش وقت و زمان در راستای تولید خواهد شد و با توجه به قابلیتهای خوبی که در تمام زمینه های اقتصادی در خراسان رضوی وجود دارد این امر می تواند توسط شرکتهای دانش بنیان محقق شود.
وی ادامه داد: طی روزهای آینده در خراسان رضوی همایشی توسط شرکتهای دانش بنیان با هدف توسعه اقتصادی برگزار می شود تا این شرکتها بتوانند در رونق تولید هم کمک کنند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سپرده گذاری مردم در بانکهای استان گفت: پارسال 900 هزار میلیارد ریال در بانکهای استان سپرده گذاری شده است که این مبلغ باید به سمت تولید و اشتغالزایی در استان گرایش یابد.
رزم حسینی بودجه عمرانی پارسال استان را شش هزار میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: با این بودجه هیچ گاه به اهدافی که مد نظر ما در حوزه اشتغال و کسب و کار است نمی رسیم لذا شرکتهای دانش بنیان باید با شیوه های مدرن پولهای سرگردان را در این استان به سمت رونق تولید جهت دهند.
وی اضافه کرد: خراسان رضوی با وجود نیروهای توانمندی که در عرصه دانش بنیان و فناوریهای نوین دارد باید الگویی موفق در اقتصاد کشور شود.
1922/7507/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.