مرتضی اثمری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی جدیدی همراه با بارشهای پراکنده از عصر روز جمعه در خراسان رضوی حاکم می شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به بالاترین حد فعالیت خود می رسد.
وی اضافه کرد: از شب گذشته تا کنون بارش باران در 10 شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به تایباد با 17 میلی متر بوده است و پس از تایباد شهرستانهای کلات و قوچان به ترتیب با 10 و هشت میلی متر بیشترین بارش را داشته اند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی میزان بارش باران در مشهد طی این مدت را پنج میلی متر عنوان کرد و افزود: از شهرستانهای سبزوار، چناران، فریمان، درگز، خواف و بجستان نیز بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آینده بیشینه دمای هوای امروز مشهد 21 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز جمعه به 23 درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده با کاهش هفت درجه ای به 16 درجه سلسیوس می رسد.
اثمری افزود: قوچان با کمینه دمای هوای چهار درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای 25 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت 40 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.