به گزارش ایرنا، علی رستمی روز چهارشنبه در همایش ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با ایستادگی در برابر دشمن بعثی و سران استکبار، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
وی با تاکید بر شناسایی مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ارائه راهکار برای رفع آنها افزود: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران باید در اولویت کار مسئولان دستگاههای اجرایی قرار گیرد و برای تحقق این مهم باید از تمام ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده کرد.
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هیچ چشمداشتی ندارند اظهار دشت: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران می تواند تا حدودی جبران کننده رشادت ها و ایثارگری های آنها در راه نظام و انقلاب باشد.
فرماندار تربت حیدریه گفت: برای رفع مشکلات مربوط به امور درمانی و بیمه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان در حال رایزنی و پیگیری هستیم.
وی افزود: این شهرستان دارای تاریخ پرافتخار و مملو از رشادت و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم در راه حفاظت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.