حیدر خوش نیت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این شهرستان 26 هزار و 433 جانباز دارد که با دیگر توانیابان از برنامه های کمیته مناسب سازی محیط شهری فرمانداری مشهد بهره مند شده اند.
وی اظهار داشت: این کمیته تاکنون مصوباتی داشته که طی آن همه دستگاههای اداری شهرستان موظف به فراهم کردن امکان تردد جانبازان و دیگر گروه های توانیاب به ساختمانهای اداری خود شده اند.
وی گفت: ساخت سطوح شیب دار از جمله اقدامات صورت گرفته در ادارات مشهد است که مدیران آن را انجام داده اند.
خوش نیت به اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران اشاره کرد و افزود: این قانون در چارچوب برنامه ششم توسعه امتیازات اجتماعی برای ایثارگران بویژه جانبازان در نظر گرفته و دولت خود را مکلف به اجرای آن می داند.
وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات کمیته مناسب سازی محیط شهری فرمانداری مشهد، مالکین ساختمان های عمومی نظیر مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری که به تازگی احداث می شوند ملزم به رعایت اصول مناسب سازی برای افراد کم توان می باشند و در غیر این صورت پروانه پایان کار برای این واحدها صادر نخواهد شد.
شهرستان مشهد 3.5 میلیون نفر جمعیت دارد.
استان خراسان رضوی 48 هزارو 860 جانباز مربوط به دوران دفاع مقدس، دوران انقلاب، جانباز مدافع حرم و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و امنیت کشور دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.