به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور در قرارگاه شهید برونسی مشهد در جمع فرماندهان سپاه امام رضا(ع) افزود: خوشخبتانه از روز تاسیس سپاه تا به امروز، عملکرد این نهاد چند بعدی بوده است اما اگر خدمات سپاه نوشته و ثبت نشود قطعا به فراموشی سپرده خواهد شد.
وی اضافه کرد: شناسنامه سپاه پاسداران با انقلاب رقم خورده است لذا جوانان امروز با برخی از واقعیتها درباره خدمات سپاه در دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنایی ندارند بنابراین ضرورت دارد که اقدامات سپاه طی 40 سال گذشته در همه ابعاد مستندسازی شود و بتوان آن را برای نسلهای آینده بازگو کرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیتهای مردمی شکل گرفت گفت: سپاه هم یک نهاد کاملا مردمی و مبتنی بر ارزشهای اسلامی به شمار می رود که در تثبیت انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کرد و ضرورت دارد که نقش سپاه در دوران دفاع مقدس به درستی و بدون هیچ کم و کاستی به نسل امروز منعکس شود.
رزم حسینی با اشاره به قرار داده شدن نام سپاه در لیست تروریستی آمریکا افزود: کشورهای غربی به ویژه آمریکا از قدرت امروز سپاه در داخل و خارج از کشور عصبانی هستند و آخرین اقدام خصمانه آنها قراردادن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی است که به طور قطع بی نتیجه خواهد بود.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مبتنی بر رویکرد اعتقادی و مبنایی خود آمادگی دارند که به دستگاههای اجرایی در هر بخشی کمک کند و احساس می کنیم که امروز این نیاز وجود دارد.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: امیدواریم با نگاههای مبنایی آقای رزم حسینی به عنوان مقام عالی اجرایی استان، همکاری سپاه با دستگاههای اجرایی بیش از پیش محقق شود.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.