سرهنگ علی نبوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با شعار ' نشاط بهاری، نظم و قانونمداری' و در قالبهای فیلم، عکس، خاطره، شعر و مقاله برگزار می شود.
وی ادامه داد: محورهای این جشنواره عبارتند از پلیس، حافظ امین جان و مال مردم - پلیس، هوشیاری، دقت، سرعت عمل - پلیس، خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه - پلیس اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع - پلیس، راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و پلیس راهور، پرهیز از خطر و آرامش در سفر.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی گفت: موضوع آثار باید مرتبط با محدوده زمانی نوروز امسال باشد و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 31 فروردین ماه در یکی از پیام رسانهای سروش، گپ، بله، ایتا، ساپنا و آی گپ به نشانی festpolice@ ارسال کنند که در پایان به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
نبوی افزود: مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی همیشه پشتیبان پلیس در برقراری امنیت هستند و پلیس خدمتگزار نیز تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت و آرامش در جامعه و ارتقاء اعتماد عمومی به کار می بندد.
جشنواره نوروزی پلیس به شکل سراسری و در تمامی کشور برگزار می شود اما انتشار فراخوان آن به نیروی انتظامی هر استان واگذار شده است.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.