سردار مجید رضا حسن زاده شامگاه سه شنبه در جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت مقام پاسدار در مسجد قبای مشهد افزود: قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی فعالیت دارد و حسب ابلاغیه ستاد فرماندهی کل قوا با همکاران خود در قرارگاههای فرعی منطقه، سپاه قدس و نیروهای مرزبانی اقدام به رصد اطلاعاتی دشمنان در آن سوی مرزها کرده و به آنان فرصتی برای تهدید کشور نخواهد داد.
وی ادامه داد: با توجه به ضربه ای که دشمنان در عراق و سوریه خورده اند باقیمانده توان خود را به افغانستان منتقل کردند لذا احساس شد ممکن است با حمایت کشورهای اروپایی، مرتجعین منطقه ، رژیم صهیونیستی و آمریکا اقداماتی صورت گیرد.
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: این اقدامات ممکن است برای تهدید روسیه و چین باشد اما هدف عمده آن ایران اسلامی است، چرا که آمریکا از ما سیلی خورده است و به هر شکلی می خواهد در این کشور رسوخ کند.
حسن زاده با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران گفت: استکبار از اقتدار سپاه به شدت عصبانی است چون اهدافی که آنان دنبال می کردند آسیب دیده و رویکرد آنها در منطقه نقش برآب شده است و به شدت ناراحت و مضطرب هستند لذا در این صحنه به رجزخوانی پرداخته اند.
وی ادامه داد: این گونه مواضع عزم و اراده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تداوم حرکت خود را مصم تر خواهد کرد و این نهاد به دفاع از نظام اسلامی و ایجاد امنیت همچنان ادامه خواهد داد.
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: در جهت ایجاد امنیت پایدار نیازمند همراهی مردم هستیم لذا به مردمیاری و ارائه خدمات مردمی و محرومیت زدایی به ویژه در مناطق مرزی و در محدوده فعالیت قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) روی آورده ایم .
حسن زاده به فعالیتهای مردمیاری این قرارگاه در شهرستانهای مرزی نهبندان، درمیان، حاجی آباد، خواف، تایباد، تربت جام، صالح آباد و سرخس اشاره کرد و گفت: بخشی از کارهای صورت گرفته زیر ساختی و زیربنایی بوده است که انجام 12 طرح آبخوان داری طی سال گذشته در شهرستانهای یاد شده از آن جمله است .
وی ادامه داد: بندهای مزبور که برخی خاکی است و برخی با مصالح ساختمانی بنا شده است با وجود بارشهای اخیر هم اکنون آبگیری شده و زمینه شادی و امیدواری مردم منطقه را فراهم کرده است.
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: به فراهم کردن دو هزار جهیزیه از کالاهای ساخت ایران اشاره کرد و گفت: این تعداد جهیزیه طی سال گذشته در مناطق مرزی استانهای سه گانه خراسان توزیع شده است که از این میان 700 جهیزیه در آستانه سال نو در شهرستانهای مرزی خراسان رضوی توزیع شد.
حسن زاده لازمه رسیدن به اقتدار اقتصادی را روحیه جهادی و بسیجی عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این اهداف نیازمند افراد جهادی هستیم و البته در این راستا هماهنگیهایی با کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آستان قدس رضوی انجام شده است .
وی اضافه کرد: نگاه جهان اسلام به ایران به منزله ام القرای جهان اسلام است چون به برکت این انقلاب بود که مثلا حزب الله لبنان شکل گرفت که موجب وحشت رژیم اسرائیل شده است.
همچنین در این مراسم از بسیجیان فعال مسجد قبا که در برگزاری اردوهای راهیان نور طی نوروز امسال نقش داشته اند قدردانی شد.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.