به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا در این جشن که با برگزاری برنامه های هنری و حضور مسئولان شهری و استانی همراه بود برخی مسئولان از نزدیک به گفت و گو با جانبازان مشهدی پرداختند و با مسائل، مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سخنانی در این مراسم گفت:همزمان با روز پاسدار شاهد قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکایی بودیم که خود خالق تروریسم است.
حسن جعفری افزود: بر اساس سابقه تاریخی مواجهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی با این اقدام آمریکا مردم و جهانیان به حقانیت نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی خواهند برد.
وی ادامه داد: برگزاری این گونه مجالس برای ارج نهادن به مقام جانبازان صورت می گیرد و امری پسندیده است اما باید به جایگاه همسران این عزیزان نیز توجه شایسته ای شود چرا که پاسداشت زحمات همسران جانبازان در جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به فعالیتهای اخیر استاندار در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح و با هدف محور قرار دادن مردم در فعالیتهای اقتصادی تاکنون 55 معین اقتصادی برای 12 منطقه در استان تعیین شده است.
جعفری افزود: از جانبازان عزیز که با وجود برخی مشکلات و بی مهری ها همیشه در کنار نظام بوده اند و خوش درخشیده اند می خواهیم در این نهادهای اقتصاد مقاومتی هم مشارکت کنند چون تنها راه رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم های پیش رو همین طرح های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام حسین معصومی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم شمار جانبازان این استان را افزون بر 48 هزار نفر عنوان کرد و گفت: جانبازان همچون گذشته در کنار نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه نمی دهند دشمن این کشور و نظام را تهدید کند.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.