مسعود مهدی زاده مقدم روز دوشنبه در نشست سیاستگذاری برای شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی افزود: در سال گذشته برای راه اندازی واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان 127 هکتار زمین در قالب 256 قرارداد به متقاضیان واگذار شد.
وی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را راهکار رونق تولید در حوزه صنعت دانست و اظهار داشت: حوزه اقتصادی یکی از مهمترین نکات این بیانیه است و باید از تمام ظرفیت های حوزه صنعت در این راستا استفاده کنیم.
وی گفت: تمام برنامه های حوزه صنعت در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی این استان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید، اجرایی و انجام خواهد شد.
مهدی زاده مقدم افزود: با تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از تمامی مشکلاتی که دشمنان ایجاد می کنند، عبور خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امسال نیز حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ادامه می یابد و تمام تلاش ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته خواهد بود.
خراسان رضوی 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و 2600 واحد صنعتی بهره برداری شده با اشتغال 75 هزار و 12 نفر دارد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.