علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در مشهد افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات واحدهای نیمه فعال و یا تعطیل در این استان انجام شده است و این واحدها در حال شناسایی هستند و امید است که هرچه سریعتر به چرخه تولید بازگردند.
وی ادامه داد: قانون رفع موانع تولید در سال گذشته اجرایی شده است و باید با اجرای آن رونق تولید در این استان افزایش پیدا کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: از سال گذشته در خراسان رضوی کارهای خوبی در جهت رفع موانع تولید آغاز شده است که باید امسال نیز با جدیت ادامه پیدا کند و در کنار این مهم باید به اقتصاد مقاومتی هم توجه شود.
رزم حسینی افزود: هم اکنون در استان خراسان رضوی دستگاههای اجرایی دولت و دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید و ایجاد رونق اقتصادی اتحاد و همبستگی دارند.
وی خطاب به مدیرانی عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی هستند ادامه داد: هر جایی که احساس کردید به اختیارات استانی در خصوص رفع موانع تولید نیاز است به شخص اینجانب ارجاع دهید تا مشکل پیگیری شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی قابلیت خوبی در حوزه تولید دارد و در این خصوص باید مشوقهای خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد کرد و در همین راستا برنامه ریزی کرد که سپرده های بانکی به سمت تولید سوق پیدا کند.
رزم حسینی افزود: تاکنون 53 شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی تشکیل شده است تا بتوانند با تشکیل مثلث توسعه اقتصادی به تولید استان رونق دهند.
وی اضافه کرد: امسال نیز در کنار مثلث توسعه اقتصادی، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان راه اندازی می شود که باید دستگاههای دولتی برای تسهیل فعالیت این نهاد مردمی پای کار باشند.
در این جلسه مشکلات 9 شرکت و واحد تولیدی در استان خراسان رضوی بررسی و رفع شد.
1922/3027/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.