به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آستان قدس رضوی در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی برخی از استانهای کشور بنا به دستور حجت الاسلام و المسلین احمد مروی این آستان نیز در کنار سایر نهادها به کمک مردم این مناطق شتافت و از طریق راه اندازی سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir و کد دستوری #8* امکان کمک به آسیب دیدگان را فراهم آورد.
بنا بر این گزارش، این سامانه از راحت ‌ترین و جدیدترین راههایی است که همه افراد می‌ توانند با ورود به آن در امدادرسانی به مردم سیل زده استانهای گلستان، خراسان شمالی، لرستان و خوزستان شریک شوند.
همچنین کد دستوری #8* که با تلفن همراه قابل شماره‌گیری است نیز راحت‌ترین روش برای پرداخت نذورات برای همه افراد در سراسر کشور بوده و خیران می‌توانند با استفاده از آن نذورات خود را در کمترین زمان با استفاده از کارتهای بانکی که رمز دوم دارد پرداخت کنند.
بنا بر این گزارش، مراجعه به دفاتر نمایندگیهای آستان قدس رضوی در استانها نیز از دیگر راههای امداد رسانی به مناطق سیل زده است همچنین مراجعه حضوری به 20 دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی که در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا(ع) قرار داده شده است از دیگر روشهای امداد رسانی به مناطق سیل زده است.
به منظور دسترسی راحت زائران، این دفاتر در صحنها، رواقها و ورودیهای حرم مطهر امام رضا (ع) فعالند که از این تعداد 11 دفتر به صورت شبانه روزی و بقیه از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.