یحیی قاینی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کلات بیشترین بارش در مشهد رخ داده است که در مناطق مختلف این شهر متفاوت و بین 2 تا 26 میلیمتر گزارش شده است.
وی اظهار داشت: شهرستان درگز نیز 25 میلیمتر و قوچان هم 19 میلیمتر بارندگی داشته است.
وی گفت: طی این مدت شهرستان های قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، تربت جام، درگز، فریمان، خواف، بردسکن، تایباد، کلات و جغتای بارندگی داشته اند.

* آغاز موج جدید بارشهای رگباری از روز دوشنبه
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی نیز گفت: بارندگی روز یکشبنه نیز در مناطق مختلف این استان تداوم دارد و موج جدید بارشها از عصر فردا در این استان آغاز می شود.
غلامرضا ضیاء شهابی افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارشهای شدید و رگباری بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می گیرد که احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مناطقی از استان به ویژه حوزه بینالود و هزار مسجد پیش بینی می شود.
وی با اشاره به نوسانات چند درجه ای دما در خراسان رضوی اظهار داشت: بیشینه دمای امروز مشهد 21 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای روز دوشنبه با کاهش چند درجه ای به 16 درجه خواهد رسید.
بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی خراسان رضوی، تربت حیدریه با کمینه دمای 6 درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 28 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.