حجتعلی شایانفر صبح روز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیشب بارشهای شدید در 13 شهرستان خراسان رضوی رخ داد سبب آبگرفتگی در مشهد، لطف آباد، نوخندان، قوچان، سبزوار، درگز و خواف شد.
وی ادامه داد: بیشترین حجم باران در این مدت به میزان 25 میلیمتر در شهر مشهد بارید. پس از آن شهرستانهای درگز با 23 میلیمتر و قوچان با 19 میلیمتر بیشترین بارش را داشتند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در شهرستانهای خواف و سرخس نیز به ترتیب 14 و 12 میلیمتر بارندگی طی همین مدت ثبت شد.
وی افزود: همچنین دیشب حرکت خودروها در دو جاده فرعی واقع در شهرستان بینالود شامل جاده های ابرده- زشک و جاغرق - کردینه برای ایمنی بیشتر شهروندان در اقدامی پیشگیرانه محدود شد.
شایانفر ادامه داد: بارش باران در خراسان رضوی از عصر امروز 18 فروردین شدت می گیرد و تا پایان فعالیت این سامانه بارشی همه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی و نیروهای امدادی در سطح استان در آماده باش کامل هستند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی بارشهای رگباری باران که از عصر شنبه در خراسان رضوی شدت گرفته تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.