ابراهیم نصری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارشهای دریافتی از دوربین های نظارتی و راهداران، سطح بزرگراههای مشهد - چناران - قوچان و باغچه - تربت حیدریه و آزادراه مشهد - باغچه و جاده های مشهد - کلات و مشهد - فریمان لغزنده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بارندگی سایر جاده های استان در حوزه شهرستانهای چناران، قوچان، سبزوار، بردسکن، کاشمر، فیروزه، رشتخوار، درگز، خواف، زاوه، مشهد، جغتای، بینالود (طرقبه شاندیز)، فریمان و باخرز را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
وی گفت: به رغم بارندگی رفت و امد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.
بر اساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بیشترین حجم بارندگی از عصر امروز تا عصر فردا در مناطق مختلف این استان رخ خواهد داد.
در این مدت بارشهای پرحجم به شکل رگبار توام با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده که در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 منطقه کولاک خیز و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.