ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به حجم بالای بارندگی طی این مدت در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: به همین خاطر هزار و 700 متر دیوار ساحلی، 155 دستگاه آبرو، پل و آبنما در سطح استان آسیب دیده و 12 دستگاه پل نیز تخریب شد.
وی افزود: گروههای فنی راهداری با بکارگیری 450 دستگاه ماشین آلات و فعالیت 510 راهدار هم اینک مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل بوده و همچنین در این مدت کار امدادرسانی و بازگشایی جاده های آسیب دیده را به خوبی و با سرعت انجام داده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به انسداد 38 راه اصلی، فرعی و روستایی در سطح خراسان رضوی طی این مدت بر اثر سیلاب اشاره و بیان کرد: همه راههایی که بسته شده بودند هم اینک بازگشایی و یا راههای فرعی برای حرکت ایمن رانندگان خودروها ایجاد شده اند.
وی گفت: بر این اساس هم اینک نه تنها همه جاده های اصلی و فرعی در سطح خراسان رضوی باز هستند بلکه راهداران با آمادگی کامل در نقاط مختلف استان مستقر بوده و خدمات لازم را به مسافران و خودروها ارائه می کنند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 منطقه کولاک خیز و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.