حجت الاسلام محمد باقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: منشا بسیاری از مشکلات امروز کشور جبهه کفر است و بخشی از آن نیز مربوط به داخل است و مشکلات داخلی به ضعف مدیریت در همه قوا مربوط می شود.
وی ادامه داد: ایران اسلامی برای حل مشکلات خود نیازمند افرادی است که چند ویژگی داشته باشند از جمله باید قاطع، معتقد به حق و مرتبط با مردم، مصمم برای ریشه کن کردن فساد اقتصادی، اجتماعی و اداری، آماده برای ازبین بردن تبعیض و بی عدالتی، ساده زیست و خودساخته باشند.
امام جمعه موقت مشهد با بیان این که این ویژگیها در جوانان انقلابی کشور وجود دارد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم یکی از این مجموعه های جوان حزب اللهی و انقلابی است.
حجت الاسلام فرزانه افزود: سپاه پاسداران جنگ را به خوبی به پایان رساند، با گروههای الحادی و اعتقادی به خوبی مبارزه کرد، توان موشکی کشور را بالا برد و جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن را به خوبی حفظ و به آنها کمک کرد.
وی تامین امنیت پروازها و موفقیتهای بی شمار در عرصه سازندگی و کمک به محرومان در اردوهای جهادی و تامین امنیت مرزها را از دیگر اقدامات سپاه پاسداران ذکر و اضافه کرد: این فعالیتها مربوط به مجموعه ای از جوانان به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سنین 40 تا 50 سال است که موفق به انجام این کارها شدند.
امام جمعه موقت مشهد گفت: اگر مجموعه ای از بچه های انقلابی می تواند چنین خدماتی ارائه دهد چرا مجموعه دیگری از جوانان نتواند ضعف مدیریت و مشکلات کشور را حل کند.
فرزانه افزود: حل مشکلات را در برجامها نبینیم و بیهوده به دنبال لبخند آمریکا نباشیم و نباید فکر کنیم که اگر به آمریکا روی خوش نشان دهیم به ما کمک می کند چون ذات آمریکا ضد بشری است و خوی استکباری قرن 21 با خوی استکباری زمان فرعون فرقی ندارد و یکی است پس نباید به جبهه استکبار اعتماد کرد، امید بست و خندید.
وی ادامه داد: پشت کردن به یاد خدا و معنویت، زندگی تجملی، لذت طلبی، تن پروری، عیاشی، غفلت از معاد، تجاوز به حقوق دیگران و عدم احساس مسئولیت از ویژگیهای جبهه کفر است و این خصوصیات در زندگی دولتمردان آمریکا و اروپا دیده می شود.
1922/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.