دو تفاهمنامه بین مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل با استاندار خراسان رضوی و همچنین رئیس خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی با کارخانه آرد رضا در بخش باجگیران امضا شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان ، حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در این جلسه به پتانسیل های اقتصادی قوچان اشاره کرد و گفت: تاکنون در زمینه اقتصادی کارهای قابل توجهی انجام شده اما کارهای بیشتری می‌توان در قوچان انجام داد و این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی در خصوص جذب سرمایه خارجی برای ساخت راه آهن قوچان - مشهد یادآور شد: با توجه به تعداد دانشگاه های موجود در قوچان، این پتانسیل وجود دارد که تبدیل به قطب دانشگاهی شود.

نایب رئیس خانه صنعت و معدن کشور از لزوم شکل گرفتن تحولی در بوروکراسی اداری خبرداد و خطاب به استاندار تاکید کرد: با توجه به روحیه انقلابی و اجرایی دستور دهید تا بوروکراسی اداری حذف شود و در ادارات فرم نظر سنجی ارباب رجوع قرار گیرد. 

حسین یوسفی رئیس بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی و معین اقتصاد مقاومتی قوچان نیز اعلام کرد: از اینکه گامی در جهت اشتغال زایی استان بر دارم، افتخار می‌کنم.

وی از اجرا شدن 10 طرح صنعتی در استان توسط بانک صنعت و معدن خبرداد و تصریح کرد: این طرح ها به بهره برداری رسیده اند و 10 طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله بررسی است.

یوسفی همچنین خاطر نشان کرد: بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی به واحدهای شهرستان قوچان و استان که برای اجرای طرح های توسعه مشکل مالی دارند، جهت حفظ اشتغال کمک می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.