ابراهیم نصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این مسیرها را شامل شش جاده فرعی در شهرستان بجستان، دو جاده اصلی در شهرستان بردسکن، یک جاده فرعی در شهرستان تربت حیدریه ، دو جاده اصلی و دو راه روستایی در شهرستان جغتای و راه فرعی در شهرستانهای جوین و چناران برشمرد.
وی افزود: یک راه اصلی و یک راه فرعی در شهرستان درگز، یک راه اصلی در سبزوار، یک راه اصلی در شهرستان فیروزه، یک راه فرعی در شهرستان گناباد، سه راه فرعی و روستایی در محدوده شهرستان مشهد ، یک راه اصلی و چهار راه فرعی در نیشابور و یک راه فرعی و یک جاده اصلی در شهرستان خواف از دیگر مسیرهایی بودند که طی این ایام بخاطر سیلاب بسته شده اما هم اینک بازگشایی شده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: مسیرهای جاده ای شاندیز - زشک، طرقبه - جاغرق و طرقبه - نغندر - کنگ در شهرستان بینالود، راه روستای شوریجه در شهرستان سرخس و کیلومتر25 جاده قدیم مشهد - چناران هم به همین دیلی مسدود شده بودند اما روز 13 فروردین بازگشایی شده و هم اینک ترافیک خودرویی در آنها جریان دارد.
وی گفت: هم اینک نیز بارش باران در جاده های خراسان رضوی گزارش نشده و رفت و آمد خودروها در همه مسیرها به صورت عادی و روان برقرار است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 منطقه کولاک خیز و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.