ابوالفضل مکرمی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند پارسال لغایت 10 فروردین ماه جاری 32 فقره شکایت از طریق سامانه یاد شده دریافت شد که در این راستا اقداماتی همچون مذاکره تلفنی با شاکی، اعزام بازرس به محل، برخورد با واحد متخلف، اخذ رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی 09629 انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این ارتباط حدود 100 میلیون ریال بابت اضافه دریافتی از شاکیان به آنان برگشت داده شد و با واحد های متخلف نیز برخورد نظارتی و قانونی لازم انجام گرفت.
سامانه نظارت بر خدمات سفر با شماره تلفن 09629 مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران در زمینه های سفر را به صورت شبانه روزی بررسی می کند.
از 25 اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه جاری 10 میلیون و 795 هزار و 57 زائر و مسافر به استان خراسان رضوی سفر کرده اند.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.