حجتعلی شایانفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای رگباری دیشب در شهرستانهای صالح آباد و خواف واقع در شرق خراسان رضوی شدید بود بطوری که در مناطق مرتفع این ناحیه 15 میلیمتر بارش ثبت شد.
وی ادامه داد: در گی این بارش یک واحد مسکونی، شبکه آبرسانی دو روستا، یک قنات و یک پل دچار خسارت شدند. بارندگی در شهرستان خواف نیز شدید بود اما پیامدهای آن به خوبی مدیریت شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: دیشب در مشهد بارندگی رخ نداد اما بخاطر روان آبهای رودخانه های جاغرق، زشک و شهر چناران سطح آب جاری در کال کشف رود بالا آمده است. همین اتفاق موجب شد در روستای همت آباد و در منطقه انتهای رسالت 32 کلانشهر مشهد آبگرفتگی در چند منزل مسکونی رخ دهد.
وی افزود: هشت گروه از جمعیت هلال احمر و آتش نشانی به همراه نیروهای خدماتی شهرداری مشهد با تخلیه آب از منازل و انجام اقدامات پیشگیرانه از ورود دوباره آب، اقدام به امدادرسانی به ساکنان این منازل نمودند.
شایانفر همچنین به حادثه سقوط یک کودک به کال کشف رود در محدوده بلوار شاهنامه مشهد اشاره و بیان کرد: همچنان عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: تمامی فرمانداریها و دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در حالت آماده باش قرار دارند و امشب نیز شاهد ادامه بارندگی در سطح استان خواهیم بود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.