رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از توزیع 80 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان به ارزش 40 میلیون ریال توسط واحد امور داوطلبان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قوچان، سعید فکوری با اشاره به طرح همای رحمت، عنوان کرد : به مناسبت سال نو و راستی کمک به خانوارهای نیازمند، جمعیت هلال احمر قوچان در قالب طرح همای رحمت 80 بسته غذایی را در بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌های غذایی 40 میلیون بوده که توسط خیرین شهرستان تهیه و در بین نیازمندان شهرستان از اواخر سال 97 تا به امروز توزیع شده است.

فکوری خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی شامل روغن، برنج، قند و شکر، مواد بهداشتی و سایر اقلام بوده که بین نیازمندان داخل شهر و روستاهای شهرستان به همت واحد داوطلبان هلال احمر قوچان توزیع گردید

وی در خصوص طرح نیابت نیز بیان کرد: همچنین به مناسبت سال جدید، پزشکان ، پرستاران و اعضا داوطلب شهرستان در قالب طرح نیابت با حضور در منازل افراد سال خورده در روستاها و مناطق حاشیه شهر ضمن به جا آوردن مراسمات سال نو و دلجویی از این عزیزان به پایش سلامت افراد سال خورده پرداخته و بسته های غذایی را نیز در میان آنها توزیع نمودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.