زهرا آهنگرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در مسیلها محتمل است لذا پیشنهاد می شود مسافرانی که قصد خروج از خراسان رضوی دارند برنامه سفر خود را با توجه به حجم کمتر بارشها برای صبح فردا هشتم فروردین هماهنگ کنند.
وی همچنین به تداوم روند بارش باران ظرف دو روز اخیر تاکنون در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: امروز شدت بارشها در مناطق جنوبی نسبت به دیگر نقاط استان بیشتر است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: احتمال فعالیت سامانه بارشی در هفته آتی و از روز یکشنبه 11 فروردین در سطح استان وجود دارد که اطلاعات دقیق تر در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
وی همچنین گفت: کمینه دمای هوای دیروز مشهد هفت و بیشینه آن 13 درجه سانتیگراد بود. بیشنبه دمای هوای این شهر برای امروز
19 درجه پیش بینی شده است.
قوچان با دمای هوای پنج درجه و تایباد با دمای 26 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف 24 ساعت گذشته بودند.
سامانه جوی بارش زا که از دوشنبه شب گذشته در خراسان رضوی فعال شده بود امروز از این استان خارج می شود. در طول فعالیت این سامانه ظرف 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در میان شهرهای خراسان رضوی در کاشمر به میزان 25.1 میلیمتر ثبت شد. نیشابور با 22،9 و تربت حیدریه با 20،6 میلیمتر نیز در زمره پربارشترین شهرهای استان بودند. طی این مدت در بردسکن 19،5، قوچان 17،8، سبزوار 17 میلیمتر و در مشهد نیز 12 میلیمتر بارندگی ثبت شد.
2030/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.